luni, 14 februarie 2011

O RUGĂMINTE - O SUGESTIE - Către DeAGOSTINI, colecţia "MARI CORĂBII"

e-mail la info@deagostini.ro


Către DeAGOSTINI, 
Am luat numerele 1 şi 2 din colecţia MARI CORĂBII. M-am documentat şi pe INTERNET şi am constatat că s-au mai făcut 2 încercări, rămase la numerele 1, 2, 3 şi 4, în anii 2007 şi 2009. Am luat legătura telefonică, în două rînduri, şi mi s-a confirmat că se vor edita 100 de numere şi doar o corabie, o singură corabie. 
Vă semnalez următoarele: 
- să realizezi o corabie în 2 ani e peste poate, ca îndemînare şi răbdare; trebuie să ţii evidenţa de a nu pierde nici-un "şurub", pe parcursul a 2 ani sau să ai răbdare să construieşti corabia la sfîrşit, după 2 ani de aşteptare, chin şi răbdare. Copiii şi bătrînii nu au atîta răbdare colosală! Cine a gîndit acest proiect, nu s-a gîndit bine.
- am 69 de ani şi la 71 de ani cu greu o să fac faţă: uit şi de ce m-am aplecat peste corabie, uit s-o fac! Ori şi bătrînii dau în mintea nepoţilor, mai uită! Nici alte categorii de vîrstă n-au răbdare 2 ani, îi copleşesc alte evenimente. 
- preţul total de ceva mai puţin de 15x100=15oo roni (15 milioane lei vechi) este enorm, oricît de atractivă ar fi jucăria. 
- acest sub-punct îl scriu cu majuscule, să luaţi bine aminte: NU SÎNTEŢI SINGURII PE PIAŢĂ! - NOI, CUMPĂRĂTORII, SÎNTEM ASALTAŢI DE TOATE ZIARELE ŞI REVISTELE, CARE VÎND PRODUSE SIMILARE, CĂRŢI, DVD ŞI CD, încît, unii dintre noi, ÎMPĂTIMIŢII, plătim, lunar, în total, jumătate sau chuiar TOT, din cît ne costă corabia Dvs., adică 600 sau 800 sau 1500, lunar, îndatorîndu-ne la bănci, la prieteni, la vecini, c-aşa-i în capitalism: SĂGEATA DE AUR A PUBICITĂŢII ne vîră tot mai adînc în SOCIETATEA DE CONSUM. De dragul meu, fiţi, vă rog, şi mai INTELIGENŢI decît v-aţi propus cu actuala colecţie "MARI CORĂBII"!

PROPUNEREA MEA: 
- revizuiţi PROIECTUL "MARI CORĂBII" din mers şi în loc de 1 (o, una) corabie, să ne livraţi 4 (patru) corăbii diferite, (adică alte 3 corăbii diferite, plus asta); 
- se ajunge la un preţ convenabil: să zicem că scumpiţi revista la 20 de roni, dar ne daţi 4 corăbii, cîte una la 25 de numere (un ritm mai alert) -  2000:4=500 roni o corabie şi nu 1500 roni  (este doar o sugestie didactică, că doar nu eu vă fac preţul, ci doar vă implor SĂ NU NE EXPLOATAŢI PASIUNILE, mai ales ale COPIILOR (tineri sau bătrîni), cărora vă adresaţi, în primul rînd, mai ales educativ, instructiv, misia cu care v-a înzestrat DeAGOSTINI bătrînul. O fi ea CRIZA criză şi-oţi fi Dvs. CAPITALIŞTI-capitalişti sadea, dar la o adică, Dvs. sînteţi cei care v-aţi putea pierde muştereii, ca în eşecurile trecute.
- puneţi-vă, vă rog, oamenii la treabă să iuţească livrarea în 25 de numere a corabiei cu care aţi început (cîte 4 pliculeţe cu repere pe număr!) şi pregătiţi de pe acum livrarea celorlalte trei corăbii. Odată cu prima corabie, grăbiţi şi livrarea instrucţiunilor de montaj scrise, reeşalonate de la 100 de numere (una la cîte 4 numere) la 25 (una pe număr). Aveţi suficient timp (o jumătate de an, cel puţin) să vă refaceţi şi pregătiţi restul proiectului modificat, AVEŢI destui bani (v-am "răbdat" 4 ani şi MAI BINE cu colecţia "ATLAS", pe care am fost nevoit s-o leg în 14 CĂRŢI, că şi acolo aţi gîndit repede!* - PESTE CELE 11 MILIOANE DATE Dvs. AM MAI PLĂTIT ÎNCĂ 2 LEGĂTORULUI, BANI PIERDUŢI ÎN CONTUL Dvs.) şi destulă imaginaţie şi profesionalism.
- ATENŢIE: revista de specialitate despre MARI CORĂBII este prea firavă în informaţii, în comparaţie cu ENCICLOPEDIA AVIAŢIEI, de pildă. Îmbogăţiţi conţinutul sau scădeţi din preţ că tot Dvs. ne-aţi învăţaţi cu produse de calitate, excepţionale, şi nu uitaţi cît de inteligenţi sînt românii!
Sper că m-am făcut bine înţeles.Ţineţi seama că sînt bătrîn şi în materie de brainstormig am o experienţă dureroasă.
* V-aţi putea revalorifica produsul ATLAS (eu mi l-am organizat în 14 volume a cîte 400 de pagini fiecare, pe mari probleme şi pe continente şi am avut şi un prieten care "m-a copiat"), ARBORELE VIEŢII sau oricare altele, re-tipărindu-le ca volume distincte, la preţuri convenabile. Toate mapele sînt sub orice critică, le-am dat dracului! Voi lega toate colecţiile!
AŞTEPT UN RĂSPUNS... şi personal şi în 4 corăbii! Cu salutări cordiale!
P.S Materialul acesta a apărut şi pe blogul meu MIRACOLUL IUBIRII. 
Cu salutări cordiale!, al Dvs., ing. Savin BADEA

De la DeAGOSTINI:
Buna ziua,
 
    Va informam ca vom inainta sugestiile dumneavoastra catre departamentul abilitat.
 Insa va precizam ca din moment ce aceasta colectie a fost deja lansata ,modalitatea de expediere, frecventa aparitiilor, pretul, nu se mai pot modica ulterior 

Va multumim si va dorim o zi placuta!
 
Oana Luca
DeAgostini Customer Service

Tel: +40.21.40.10.888
Fax: +40.21.40.01.067

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu