miercuri, 10 octombrie 2012

STATELE UNITE ALE LUMII - PARTIDUL "MIRACOLUL IUBIRII"

Aş face un asemenea partid, pentru TOŢI patrioţii români: patrioţii adevăraţi, patrioţii de bani gata şi patrioţii de o zi. Pentru mine, mai precis pentru bucuria mea. Pentru că am vorbit unui prieten despre PARCUL NAŢIONAL YELLOWSTONE şi mi s-a reproşat că n-aş fi patriot, nevorbind despre frumuseţile României. Nu vreau puterea (pentru mine), ci pentru patrioţii care să înfăptuiască reînvierea  ROMÂNIEI MARI din punct de vedere moral, estetic, politic, economic, social, cultural... şi a ieşirii României din poziţia de "colonie",  "regiune europeană" etc. Să facem din toţi patrioţii PATRIOŢI ADEVĂRAŢI. Iubirea de patrie nu este o vină - ea poate face minuni - un adevărat MIRACOLUL IUBIRII. Aviz patrioţilor din cele 3 categorii - vor deveni... adevăraţi cu adevărat!
Dar nu pot. Or mai fi patrioţi?
ing. Savin BADEA

Geo DUMITRESCU

Reprezentantii mai multor natiuni se intalnesc intr - un restaurant ...
Toti au primit cate un pahar cu vin dar, in fiecare pahar era cate o musca ...
 
Neamtul a cerut alt vin in acelasi pahar.
Englezul a cerut vin nou in pahar nou.
Finlandezul a scos musca si a baut vinul.
Rusul a baut vinul cu tot cu musca.
Chinezul a mancat musca, si apoi a baut vinul.
Evreul a prins musca si a vandut-o chinezului.
Romanul a baut trei sferturi de pahar si a cerut sa-i fie schimbat.
Norvegianul a scos musca si s-a dus la pescuit.
Americanul a inceput proces impotriva restaurantului si a cerut 5 mil dolari daune morale.
Scotianul a prins musca de gat si i- a zis: "Chiar acum sa scuipi tot ce ai baut"!  
 
 Inscripţie pe piatra de hotar

"Cin' se ia cu mine bine,
îi dau haina de pe mine..."
(Cîntec popular)

Slav as fi fost, de nu eram latin,
latin as fi, de n-as fi fost si dac -
dar a iesit asa : sa fiu român,
si eu cu soarta asta ma împac !

Mi-au dat si altii sînge si cuvinte -
nisipuri galbene trecura-n zbor,
purtate-n vîntul Asiei, fierbinte,
sa-ngrase primitorul meu ogor.

Si din Apus, din Miazazi, venira
umane pulberi, umbre si lumini,
cu bine si cu rau ma vremuira -
pe toate le-am sorbit în radacini.

Si nu-i nimic strain - a' mele-s toate,
dator nu sînt : platit-am cu prisos ! -
ca tot platind uitucilor la rate,
cutitul mi-ajunsese pîn' la os !

Dar am ramas asa cum scrie-n carte -
priviti-ma, si-o sa vedeti usor
ca nu-s asemeni nimanui în parte,
desi, -ntr-un fel, va seman tuturor.

Sînt bucuros de oaspeti si prieteni ;
deschisa-i poarta, inima si ea ;
binevenit vei fi sub mîndre cetini,
în muntii mei, la calda marea mea.

Îmi dai un sfat ? Te-ascult cu luare-aminte.
O mîna de-ajutor îmi dai ? Multam !
Dar nu cumva sa-ti bîiguie prin minte
ca asta-i tara cailor de ham !

Poftiti, deci, stati la masa, stati la soare ! -
un loc prielnic va pastrez, amici;
v-astept cu mintea plina, gîndu-n floare
(ca nu-i de lipsa fosforul pe-aici !...)

Întind spre toata zarea poduri bune :
primesc si dau întregului Pamînt;
nu-i gînd viclean în mine sa rasune,
dar nici stapîn nu caut: eu îmi sînt!

Învat, cîntînd sau nu, si limbi straine,
mi-or folosi - în mintea mea socot -
dar ma gîndesc de-asemeni ca e bine
sa ma pricep întîi si-ntîi sa-not !...

Si, iata, simt asa cum scrie-n carte -
priviti-ma, si-o sa vedeti usor
ca nu-s asemeni nimanui, în parte,
desi, -ntr-un fel, va seman tuturor.

Ca slav eram, de n-as fi fost latin,
latin as fi, de nu mi-ar zice dac -
dar a iesit asa : sa fiu român -
si vreau cu toata lumea sa ma-mpac !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu