vineri, 16 noiembrie 2012

Savin BADEA - CALIN NEBUNUL - ca PREZENTARE PowerPoint


Tocmai asta vă rog să precizaţi: EU SÎNT AUTORUL VERSURILOR, DAR ŞI AUTORUL PREZENTĂRII postate aici. Cu acest poem mi-am împlinit un vis de poet: am îndrăznit să mă "înfrunt" cu marele nostru poet naţional, Mihai EMINESCU, "POETUL NEPERECHE", cu care am îndrăznit să fac pereche, în ceea ce priveşte acest poem, prelucrat şi de Mihai, după basmul cules de el de la sora sa. Capodopera emibnesciană este dublată şi de formidabila poezie-capodoperă "CĂLIN (FILE DIN POVESTE)" (http://ro.wikisource.org/wiki/C%C4%83lin). Prin acest comentariu vă rog insistent să corectaţi acolo (mai sus)unde se specifică că prezentarea a fost primită de la Savin BADEA (care este şi autorul prezentării şi autorul versurilor). Vă informez că pe BLOGUL MEU "MIRACOLUL IUBIRII" există şi un TABEL COMPARATIV între BASM, poemul lui EMINESCU şi poemul MEU, pe secvenţe şi pe culori - materializarea VISULUI NEMURIRII. Îl găsiţi la pagina "VISUL NEMURIRII". ing. Savin BADEA     http://www.nicepps.ro/prezentare-powerpoint-ppsppt-15671.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu