joi, 18 noiembrie 2010

COLEGII MEI DE FACULTATE (1960-1965) (12)


Olimpia şi Savel COROGEANU
MOMENTE DE LA MASA FESTIVĂ DE LA RESTAURANTUL KEOPS DIN PETROŞANI.
Georgeta NICULESCU-DIVIN şi soţii GEORGESCU
Ion PAVEL şi Angelica BUŞOI-GARALIU. În plan secund Fotograful  de la VOCEA VĂII JIULUI
Tudor GEAMĂNU
Savin BADEA şi Elena DĂNESCU-SUICI
Gigi SUICI, în prim-plan.
COROGEANU şi GARALIU
Iosif KAPROS şi Ion PAVEL
Adunare generală.
Dare de seamă.
Savel şi Olimpia COROGEANU, pe albumul lor (foto cam recent)
Mi-am pierdut pălăria! Mi-a înapoiat-o Olimpia COROGEANU - a doua surpriză!
FOTO: ing. Savin BADEA ; Eu sînt fotografiat (foto 5, de sus în jos) de către profesoara Olimpia COROGEANU, cea din prima, penultima şi ultima fotografie de pe această pagină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu