sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Impresionant! Ascultă ultima emisiune radio la care a participat ...

Impresionant! Ascultă ultima emisiune radio la care a participat Adrian Păunescu
Vorbeşte, printre altele, şi despre faptul că (eu) l-am invitat la Colegiul "CAROL I" din Craiova, la împlinirea celor 50 de ani de la absolvire, 1 octombrie, cu o lună în urmă...

Poetul Adrian Păunescu a acceptat pe 1 noiembrie, cu doar patru zile înainte de dispariţia sa, să participe, în direct, din secţia de reanimare a Spitalului de Urgenţă Floreasca, la emisiunea "Cu emoţie" de la Radio Reşiţa. Atunci, Păunescu şi-a recitat singura dată ultima sa poezie, "De la un cardiac, cordial".
"Mă aflu chiar la reanimare. Sunt aici între monitoare, care se uită în organismul meu şi dau semne că nu voi muri. Am făcut eforturi peste măsură, eforturi excepţionale, ca să fiu prezent la această emisiune", spunea poetul Adrian Păunescu la acel moment.

www.Sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu