joi, 3 octombrie 2013

CHESTIONAR SI RASPUNS

Ce am transmis intr-un chestionar international:


Nu sint persoana avizata sa completez cu competenta acest chestionar. Nu inteleg ce intelegeti prin 'incredere' in acest caz. Nu cunosc toate marcile, firmele etc. si as face mai mult rau decit bine, prin raspunsuri date la intimplare. Produsele au capatat calitate, mai ales datorita microprocesoarelor si sau proceselor tehnologice conduse de ele. Sintem martorii unor grandioase revolutii tehnologice si a unor dezastroase slabiri a statelor, deoarece exploatarea a devenit nemiloasa, din pricina celor care beneficiaza cel mai mult de avantajele pe care si le-au cistigat datorita microprocesarii - lumea plitica a devenit o mafie bine organizata - pe de o pare ne inlesneste viata zilnica, pe de alta, duce omul de rind in sapa de lemn si state intregi in declin si marasm. Mizeria produsa intr-o tara este transferata altei tari, de pilda. Si totul se explica printr-o noua ordine economica, de fapt o noua diviziune internationala a muncii, prost gindita si anarhic dirijata, de fapt o lume bezmetica condusa de lideri bezmetici. Cum sa am incredere intr-o astfel de lume? R.D. imi livreaza produse excelente, dar imi ia aproape toata pensia, si-mi promite la infinit o sansa la o viata mai buna! Ing. Savin BADEA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu