sâmbătă, 26 iunie 2010

PARTIDUL SOCIETĂŢII INTELIGENTE

Dan DIACONESCU DIRECT e liber şi se consideră... DEŢINUT POLITIC! 
Vrea să-şi facă ziar, partid (PARTIDUL POPORULUI ROMÂN sau PARTIDUL OTV) şi să candideze la Preşedenţia României. Din cauza "aerelor" lui prezidenţiale nu m-a primit astă-vară la TELEVIZIA POPORULUI, că se ciocnea de "aerele" mele prezidenţiale. I-am luat apărarea acum ca să apăr presa şi să-i dau o "palmă" de ajutor. Dar mi s-a părut şi o biată cacialma, cîrpeală cu aţă albă. Drept pentru care, întîlnindu-mă cu NOSTRADAUS, în vis, acesta mi-a dictat ceva în franceza veche. M-am căznit să traduc cu dicţionarul şi am apelat la cineva mai şcolit. Iată CATRENUL MISTERIOS:

"Scoală-te şi ţine minte
Sau notează-ntr-un registru: 
Dan ajunge Preşedinte,
Iar BĂSESCU prim-ministru."

Decriptare: modelul PUTIN-MEDVEDEV. Ne-am dat dracu'!
Sper să nu mai am vise-coşmar...


Mă bate gîndul să-mi fac şi eu partid (sau o federaţie de partide), dar n-am cu ce şi cu cine, că toţi sînt înregimentaţi în cîte un partid şi nu prea sînt mulţi inteligenţi în jurul meu. Aşadar:


PARTIDUL SOCIETĂŢII INTELIGENTE


M-am înscris eu, DON QUIJOTE DE LA MANCHA şi SANCHO PANZA....
Îi aştept pe Bimbirică, Tutălă şi Ţurlică, toţi 3 cu vuvuzelele lor.
Dar n-aş vrea să divizez şi eu poporul. ..
Pentru oamenii inteligenţi şi serioşi, las lista deschisă. 
PS. Îi trebuie o opoziţie şi lui Dan DIACONESCU, că deja a OTVizat 99% din poporul român, mai ales mediul TV: românii gîndesc cu cap de televizor! 
ing. Savin BADEA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu