luni, 16 septembrie 2013

BRE, VOI NU SÎNTEŢI NORMALI? VĂ ROG, VĂ IMPLOR, VĂ ORDON: ÎMPĂCAŢI-VĂ! SĂ N-AVEŢI CE REGRETA AMARNIC.

Mircea Badea şi Oreste şi-au declarat război: „Pentru mine esti mort”

 

Mircea Badea şi Oreste şi-au adus cuvinte grele unul la adresa celuilalt. Cei doi prezentatori de TV şi-au declarat război, aceştia publicând pe conturile de socializare mesaje denigratoare.
„Azi, un prieten cu care am trăit o viaţă a ales să se sinucidă din lumea mea, băşindu-se cu stropi. A făcut-o emanând nişte blestemaţii şi nişte ticăloşii cu duhoare pestilenţială care m-a doborat. O să mă ridic. Nici delirul mistic inept, de tip prostovan, tip Becali, nici eventualele inspiraţii de sorginte dacică nu pot justifica monstruozitatea destului imund. Aşadar, oricât mă voi mai tăvăli în chinuri, dacă ai ales să te sinucizi înjunghiindu-mă, pentru mine eşti mort. Nu voi ţine slujbă. Nici doliu! ”, a scris Mircea Badea pe contul personal de Facebook.

Chiar dacă Badea nu pronunţă în mesajul numele lui Oreste, din rânduri se poate constata că postarea îi este adresată. Mai mult, Oreste nu a stat cu mâinile în sân, acesta i-a dat replică lui Mircea Badea tot printr-un mesaj.
“Îmi iubesc prietenii şi o voi face toată viaţa, dar când se întorc împotriva ţării şi a neamului, din care şi ei fac parte, atunci, cu cea mai mare tristete în suflet, mă întorc şi eu cu faţa de la ei”, este replica lui Oreste.

NOTA MEA: PNTRU CE AŢI FĂCUT ÎMPREUNĂ PENTRU CULTURA ROMÂNĂ, ÎN TV ETC. SE MERITĂ SĂ RĂMÎNEŢI PRIETENI PENTRU TOTDEAUNA...  ing. Savin BADEA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu