luni, 18 august 2008

AM NEVOIE DE TINE - Roxana POPESCU



AM NEVOIE DE TINE

Eu nu vreau luna de pe cer
Cu raza ei alba şi vicleană.
Mai bine lasă-mă să-ţi cer
Eu fericirea pămînteană.
Că sunt frumoase, văd că sunt,
Dar toate seamană-ntre ele,
Tu de pe boltă le aduni
Şi mi le dai, dar nu te-ntrebi
Ce-aş face eu cu-atatea stele.

R: Vreau sa fii lîngă mine,
Am nevoie de dragostea ta,
Am nevoie de tine,
Pentru liniştea mea tu însemni
Mult mai mult decît o stea.
R: Vreau sa fii lînga mine,
Am nevoie de dragostea ta,
Am nevoie de tine,
Pentru liniştea mea tu însemni
Mult mai mult decît o stea.

Nu mi-aş dori să am acum

Nemărginirile albastre,
Sunt mai aproape de adevar
Aceste clipe ale noastre.

Că sunt frumoase, văd ca sunt,

Dar toate seamănă-ntre ele:
Tu de pe boltă le aduni
Şi mi le dai, dar nu te-ntrebi
Ce-aş face eu cu-atatea stele.

R: Vreau să fii langă mine,

Am nevoie de dragostea ta,
Am nevoie de tine,
Pentru liniştea mea tu însemni
Mult mai mult decît o stea.

R: Vreau sa fii langă mine,

Am nevoie de dragostea ta,
Am nevoie de tine,
Foarte sincer îţi spun, serios îţi repet:
Te iubesc -
Vreau sa fii langă mine,
Am nevoie de dragostea ta,
Am nevoie de tine.
Foarte sincer iti spun, serios iti repet:
Te iubesc -
Vreau sa fii langa mïne.

 
Cîntă: Roxana POPESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu