luni, 18 august 2008

DIALOG

DIALOG

Prelucrare după textul trimis de Ely.
Codruţei.



Întreabă fata pe iubit: "- Îţi plac?"
El îi răspunde: " - Nu.", un nu posac.
" - Drăguţă mă găseşti?", îl ia la rost.
El îi răspunde: " - Nu.", un nu anost.
" - În inima ta sînt? Nădăjduiesc."
El îi răspunde: " - Nu.", un nu firesc.
C-o ultimă sforţare l-a-ntrebat:
" - De plec, vei plînge după mine beat?"
Răspunsul lui tot " - Nu.", un nu greu spus.
Ea dă să plece tristă, spre apus.

Iar el icni şi-o prinse delicat
De mînă şi-i răspunse răspicat:
" - Eu nu te plac, iubito, te iubesc.
Nu te găsesc drăguţă, te găsesc
Frumoasă foc, superbă, înger pur,
Şi inima nu mi-ai furat-o, jur! -
Tu inima mea eşti! - aşa exist!...
Şi dacă pleci, eu mor!" - surîse trist.

Savin BADEA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu