luni, 25 august 2008

AM ALBIT DE DORUL TĂU

I:
Imbracă-te, iubito, în rochie de gală,
Să fii a mia oară perechea mea regală,
Aşează trandafirii în magice cristale,
E-atată strălucire în gesturile tale.
Vorbeşte-mi despre tine să ne cunoaştem iară,
Să fim doar o fiinţă ca-n prima noastra seară,
Vom regăsi aceleaşi mătasuri şi dantele
Că mi-a fost dor de tine de-aici şi pan' la stele.

Refren:
Am albit de dorul tău,
De dragul tău, frumoasa mea.
Am albit de dorul tău,
Nu-mi pare rău că eşti a mea...
Am albit de dorul tău,
Am trăit să te iubesc...
Am albit de dorul tău,
Sînt fericit că te-am ales.

II:
Îmi dăruieşti săruturi cu gust de fructe coapte,
Sîntem la fel de tineri ca-n prima noastră noapte,
Plutim ca pasari albe prin timpuri de magie
Şi mi-a fost dor de tine cît pentru o veşnicie.

Refren(x3):..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu