duminică, 5 decembrie 2010

IUBIRE

Pe rugu-aprins de tine,
La marginea uitării,
Urcatu-m-ai , iubire,
Să-mi dai chinul trădării.

În flăcări nemiloase,

Eu ard cu al meu vis
Si-s fericit, minune,
Cât încă nu m-am stins... 

Lucia MARINESCU (Chişinău) 

Am comentat aşa:
"Măi, fetiţă frumoasă! O asemenea poezie se scrie o dată la 100 de ani! Extrem de frumoasă! Mi-e teamă să nu te fi durut... Felicitări şi succes!
Moş Savin(şi azi e ziua mea!)
(Savin Nicolae BADEA)
P.S. Ţi-am "furat"-o un pic, s-o pun în rînd cu cele mai frumoase poezii, pe care le voi colecţiona pe blogul meu MIRACOLUL IUBIRII http://miracoluliubirii.blogspot.com/, pagina POEZII FRUMOASE. Să vezi ce "vecinătăţi" ai! Dar să nu pui nasu-n vînt, ci să scrii şi altele tot aşa de frumoase! Moş Savin." 
Şi mi-a răspuns aşa:
"Multumesc , Badita . Ceea ce nu te omoara -te caleste ... L.M."

Un comentariu:

  1. Am primit, de Moş NICOLAIE, de la autoare o Felicitare:
    "Bădiţă Nicolaie, Cele mai cordiale felicitări de ziua numelui.
    Lucia MARINESCU! 6 decembrie 2010"
    Îi mulţumesc de-aici. Savin

    RăspundețiȘtergere