marți, 3 august 2010

ISTORIA LUI DACĂ...(1)

DAC-AR FI ADEVĂRAT - E DE RĂU!


CONDUCATORII LUMII FOLOSESC SALUTUL SATANIC
Desi multa lume nu observa, traim un moment crucial in istoria omenirii, un moment de schimbari profunde care ne vor afecta pe fiecare in viitorul apropiat. Un grup de conducatori malefici, uniti in organizatii secrete prin ritualuri satanice vor sa instaureze pana in anul 2050 o asa numita Noua Ordine Mondiala prin care sa domine intreaga planeta. Iata ce spune in acest sens masonul David Rockefeller: "Suntem in pragul unei transformari globale. Tot ce ne trebuie este o criza majora potrivita si natiunile vor accepta Noua Ordine Mondiala". Pana nu demult grupul actiona din umbra. Pentru a accelera insa instaurarea noii ordine s-a trecut acum la actiuni fatise.
Sefi de state, bancheri, formatori de opinie, conducatorii marilor corporatii internationale colaboreaza impreuna pentru instaurarea Noului Guvern Mondial.
De fiecare data cand isi indeplinesc cate un obiectiv care duce spre instaurarea noii ordini ei isi transmit un semnal: Mano Cornuti sau Salutul Satanei.
Gestul reprezentand coarnele diavolului este un salut satanic, semnul de recunoastere a membrilor grupului.

Priviti imaginile de mai jos si observati semnul pe care si-l fac:
George W. Bush
George W. Bush George W. Bush George W. Bush Laura Bush

Bill Clinton Bill Clinton Hillary Clinton
Barack Obama

Populaţia este masiv dezinformată prin mass-media.
Niciodata nu o sa aflati aceste lucruri privind la televizor.
Citeste....si da mai departe pe YM
Expresia "Precum deasupra asa si dedesubt" simbolizata de mainile prelatului din imaginea alaturata are ca mesaj: "Lucifer si Christos trebuie sa se reconcilieze. Marele Arhitect al Universului va fi regele Raiului, al Pamantului si al Iadului". Unificarea intregii planete sub un singur Guvern Mondial reprezinta scopul acestor conducatori malefici.
Noua Ordine Mondiala va fi o lume in care cetatenii sunt chiriasi, costul vietii lor intotdeauna depaseste veniturile, sunt intentionat tinuti in ignoranta.
O lume in care industria farmaceutica, alcoolul, tutunul, drogurile sunt promovate, ca sa-i imbogateasca pe bancherii masoni si sa-i mentina bolnavi (usor de exploatat) pe oamenii acestei planete, o lume in care toti vom fi supravegheati electronic prin cipuri implantate si camere de supraveghere.
Diabolica Noua Ordine a Lumii este astfel conceputa incat oamenii trebuie sa munceasca foarte mult, iar banii sa le ajunga doar pentru a plati ratele de la casa, masina, asigurari sociale si pentru mancare (ca sa poata munci bine!).
Astfel, omul devine un robot care se duce la servici, vine acasa obosit, mananca, sta intr-o stare pasiva si receptiva la televizor, unde este sugestionat dupa cum vor conducatorii Noii Ordini si se culca apoi, ca sa fie odihnit dimineata, cand pleaca din nou la servici!
Noua ordine a lumii urmareste sa realizeze o depresiune economica mai mare ca cea din anii '30 in urma careia oamenii vor fi si mai mult supravegheati, hartuiti, exploatati in interesul grupului de conducatori.
 Toti sunt devotati unei cauze comune. Acelasi semn facut si de ceilalti:
Nicolas Sarkozy Nicolas Sarkozy Nicolas Sarkozy Nicolas Sarkozy
Silvio Berlusconi Mahmoud Ahmadinejad Yasser Arafat
John Eduards
senator North Carolina
Tom Ridge
secretar pentru securitate
Sarah Palin
guvernator Alaska
Ari Fleischer
secretar Casa Alba
Papa Benedict XVI Senatorul Dan Quayle
Thaksin Shinawatra
Prim ministru Thailanda
Thaksin Shinawatra
Prim ministru Thailanda
MacDonalds CEO
Vezi şi:

Obama face simboluri satanice!

PĂREREA MEA: Probabil este o formă de salut (sau un semn de recunoaştere) a Grupului BILDEMBERG (sau a altui grup de "mărimi", mai ales şefi de state), care ar semnifica, poate, şi "te iubesc" (sau, mai degrabă, "vă iubesc", care dă bine la public), aşa cum susţine autorul articolului semnalat, adică un semn al surdo-muţilor... Numai cei din fotografii ar putea dezvălui misterul. Ar fi rău, Doamne-păzeşte!, să-l comparăm cu salutul nazist "Heil HITLER!"... Departe gîndul...

Savin BADEA

 


GLUME:


Prim ministrul Chinei il suna pe Bush in 11 septembrie, imediat dupa atac :
" Imi pare rau pentru atac, este o mare tragedie. Dar in caz ca ati pierdut documente importante in atentatul de la Pentagon, avem noi copii dupa toate ...

  ***********************Saddam Husein il suna pe Bush in 11 septembrie, imediat dupa atac:
Saddam : Domnule presedinte, doresc sa imi exprim condoleantele mele pentru tragedia suferita ... atat de multi oameni ... niste cladiri atat de frumoase ... Doresc sa  va asigur ca nu avem nici o legatura cu ce s-a intamplat. Nu am fost noi ...

Bush : Care cladiri ? Care oameni ? Despre ce vorbesti ? Saddam : Pai ... cat e ceasul acum in America ?
Bush : E 8 dimineata !
Saddam : Ooooops ! Scuze, revin intr-o ora ...
    ***********************In avion, dupa ce s-au oprit motoarele la 10.000 de metri altitudine :
- Stimati pasageri, va rugam sa ramaneti pe locurile dumneavaostra, pentru a usura identificarea ... Multumim !
  *************************D-le Bush, aveti dovezi ca Irakul are arme de distrugere in masa?
- Sigur, am pastrat chitantele !

    ************************Ambasadorul irakian la Natiunile Unite tocmai a terminat un discurs si iese pe hol, unde se intalneste cu presedintele Bush. Isi strang mainile si irakianul zice:
- Stiti, am si eu o intrebare.
- Excelenta, daca pot sa va ajut o sa o fac cu mare placere, raspunde Bush.
- Fiul meu se uita la filmul asta, Star Trek, si acolo sint si rusi, si negri, si asiatici, dar niciodata arabi.
La care presedintele Bush rade, se apleaca la urechea irakianului si-i sopteste :
- Pai asta e din cauza ca actiunea se petrece in  viitor ...  
  ************************Intr-o gradinita din America, educatoarea le promite copiilor 2 $ daca vor raspunde exact la intrebarea : " Cine a fost persoana cea mai importanta din istoria omenirii ? "
Se scoala Sean, irlandezul, si zice ca St. Patrick.
- Gresit, urmatorul la rand !
Se scoala McQueen, scotianul, si zice ca St. Andrew.
- Gresit, urmatorul ...
Se scoala Shlomo, evreul, si zice ca Iisus Cristos. Educatoarea ii da cei 2 $ pentru raspunsul exact, si-l intreaba, totusi, cum se face ca evreii il recunosc pe Iisus ca cel mai important om din istorie. Raspunsul lui :
- Eu stiu de fapt ca cel mai tare din istoria umanitatii a fost MOISE, dar BUSINESS IS BUSINESS !

PS : bancul a luat premiul I la festivalul international al bancurilor.

Motivatia juriului : A doua oara cand un evreu il vinde pe Iisus.
 

  ***************************3 prieteni se lauda cu nevestele lor.
Primul : - Eu am o nevastaaaa, ca un fluture !!!
Al doilea : - Nevasta-mea e ca o caprioara !!!
Al treilea sta si se gandeste, la care dupa 2 minute zice : - Pai … nici a mea nu prea seamana a om !!!

**********************************
Un cetatean s-a dus la primarie, sa-si declare veniturile.
N-am venit ca am venit, am venit ca n-am venit !
***********************************  
O femeie s-a aventurat pe strazile orasului curand dupa ce si-a luat permisul de conducere. Pentru ca nu stia incotro s-o ia, s-a tinut dupa masina din fata. Aceasta a oprit ... Neintelegand ce s-a intamplat, s-a pus pe claxonat. Soferul a strigat la ea :
  Doamna draga, unde vreti sa ajungeti ? Sunteti in garajul meu ...
   ***********************
Un barbat se confeseaza unui prieten :
  Cred ca voi divorta. Nu mai pot, sotia mea e prea copilaroasa.
  De ce ? intreba celalalt.
  De cate ori fac baie vine pe la spate si imi ineaca toate ratustele din cada.
   ***********************
Un barbat, devenit de putin timp sot, o intreaba pe tanara lui sotie :
- Draga mea, ai mai fi acceptat sa imi fii sotie si daca tatal meu nu mi-ar fi lasat o avere impresionanta ?
- Dragul meu, as fi acceptat sa iti fiu sotie indiferent ... cine ti-ar fi lasat averea ...!
  ***********************
Soacra exclama furioasa catre ginerele ei :
- Daca mai scoti un cuvant plec acasa.
Ginerele :
- TAXI !
 ********************************  
M-am saturat de mania asta a vitezei. E pentru a treia oara cand era cat pe ce sa ma omori ! se rasteste sotul infuriat la culme.
  Iubitule, te rog, mai da-mi o sansa !
  

*********************************  
Am ajuns deja in oras ? intreaba sotia.
Cu siguranta, raspunde sotul, lovim din ce in ce mai multi pietoni !
Pai incetineste atunci !
Cum sa incetinesc, daca tu conduci ...!
  **********************
Doi tipi, în parc, arunca nişte coji de pâine la porumbei. Zice unul dintre ei : - Uite porumbeii ăştia, sunt ca politicienii ! Cât timp sunt jos, îţi mănâncă din palmă, dar când ajung sus, se .... pe tine ...!
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu