sâmbătă, 21 aprilie 2012

STATELE UNITE ALE LUMII - MAGNIFIC!

Famous People Painting with Wiki Links | Historical Figures With ...

Famous People Painting - Discussing the Divine Comedy with Dante

Historical Painting with Wikipedia Links & Mouse Over Tagging

Chinese Artists Dai Dudu, Li Tiezi, and Zhang An, 2006, oil on canvas.

La legătura/linkul de mai sus, puneţi săgeata şoricelului pe cîte un personaj istoric al tabloului şi veţi descoperi numele lui, iar dacă faceţi click pe acel personaj îi veţi găsi biografia pe Wikipedia, în limba engleză. La fel, şi mai jos - veţi găsi cei mai importanţi 10 savanţi ai lumii. Printre care (şi sus şi jos) sînt şi românii Corneliu BABA şi Nikola TESLA.

 Savin BADEA

  P.S. Această pictură ilustrează "DECRETUL MEU" de la postarea:

A MURIT “CLEOPATRA” – DUMNEZEU A PRIMIT-O ÎN RAI – O LUME BEZMETICĂ – CONDUSĂ DE LIDERI BEZMETICI! kk!! (6)

  iar "DECRETUL" are "anexele" următoare, pentru anul 2011:

  MIRACOLUL IUBIRII: ANEXĂ LA DECRET (3): Colonelul Muammar ...

MIRACOLUL IUBIRII: ANEXĂ LA DECRET (2). Rita LEVI ...

MIRACOLUL IUBIRII: ANEXĂ LA DECRET (1). LA MULŢI ANI ...

Am încercat astfel să-l salvez, în extremis, pe Colonelul Muammar GADDAFI, de la moarte - din păcate, n-am reuşit. Am sărbătorit în avans "Jubileul Reginei" (o găsiţi şi în pictura de mai sus) şi am remarcat o savantă de excepţie a Lumii, italiancă-evreică. Şi nu numai atît...

Postarea a prilejuit şi o mică dispută, încheiată "prieteneşte":

EXPERIMENT (5 ) - IATĂ CE ÎNŢELEGE "UNUL ÎNTREG LA CAP" CITIND UN "DECRET" DE-AL MEU! MIRACOLUL IUBIRII: EXPERIMENT (5 ) - IATĂ CE ÎNŢELEGE ...

Se merită să daţi o raită şi pe la: Doarlucrurimarunte: 100 de curiozitati despre lumea in care traim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu