marți, 8 aprilie 2014

STATUL DE "DREPŢI!" şi Traian BĂSESCU, AJUNS DICTATOR "FĂRĂ VOIE"! EVALUARE ŞI PROGNOZĂ. MINISTERUL DREPTĂŢII.

MOTTO: 
"NU EXISTĂ TIRANIE MAI CRUDĂ DECÎT ACEEA SĂVÎRŞITĂ SUB PAVĂZA LEGII ŞI ÎN NUMELE DREPTĂŢII"  
MONTESQUIEU, 1742 
(Motto-ul romanului "FIINŢA RĂULUI" de  William DIEHL)

Nu e PAMFLET. Aş fi vrut să fie.
Într-un timp, prin 2012, vara, un fost coleg de serviciu, bănuit de mine ca fiind informator-securist, sau chiar securist, cu grade mari, mă bătea la cap, cu tendinţă, şi cineva mi-a atras atenţia. Ceva ce ştiam şi eu. Atunci am prognozat dictatura lui Băsescu. Inamicii regimului de securişti erau monitorizaţi economic de către noii securişti, cei din serviciile secrete, aceeaşi Mărie cu altă pălărie!. Şi Ceauşescu făcea la fel - aresta numai găinari, în realitate oponenţi politici. "Tipul meu" avea regretul că n-am fost arestat de către Securitatea lui Nicolae CEAUŞESCU, dar eu ştiu că n-am fost arestat fiindcă m-am lăsat furat de regim. N-aveam cui mă plînge. . Că eram foarte periculos. Ce-a reuşit? M-a adus în stare de infarct. Din ordinul lui NC şi TB, evident pentru mine.
TIRANUL GUVERNATOR AL REPUBLICII 51, Traian BĂSESCU, şi-a vîrît în cap ideea de a băga în puşcărie pe TOŢI învingătorii săi de la Referendumul din 1912, adică pe cei 7,4 milioane de votanţi, cei care i s-au opus. Prin sistemul juridic din România - claca de instituţii de sub comanda sa - căci fac clacă, la ordinul Stăpînului! - arestează în draci. Fără justificări ori comentarii - şi acestea, dacă există, vin prea tîrziu, cînd fapta juridică mîrşavă a fost deja înfăptuită. A început cu prigoana juridică de după Referendumul de Suspendare: asupra lui Liviu Dragnea şi asupra a mii de votanţi. Terorism de stat, cu BIBLIA! Ca INCHIZIŢIA! Apoi a urmat Adrian NĂSTASE. Experimentul pilot a fost arestarea celor din fotbal, ca să impună pe altul în locul lui Gică POPESCU, pe omul lor.. Aşa se zice. Astăzi este o adevărată vînătoare de vrăjitoare. S-ar zice că UE şi SUA au destule puşcării, dacă Băsescu n-are. Inclusiv Guantanamo. Record Mondial, de Cartea Recordurilor! TOŢI DETINUŢI POLITICI, inclusiv Traian BĂSESCU.
Dacă Corupţia era vînată şi pe DREAPTA lui Traian BĂSESCU, în PDL mai ales, nu suspectam acest matrapaslîc, atunci eram bulversat. Dar vînează doar pe STÎNGA. Acum ştiu sigur că Guvernatorul face război civil cu PSD-ul (pe care nici eu nu-l înghit, pentru că nu înghit ÎNTREAGA CLASĂ POLITICĂ ROMÂNEASCĂ, o cloacă, în întregime, profitoare a Legii Semnăturilor, o lege de clasă, clasa bogaţilor) de unde şi frica, trădarea şi demisia lui Crin ANTONESCU. Şi el şi PONTA, sub presiunea făţişă a SUA şi a UE, au clacat înainte de Referendumul de Suspendare, trădînd astfel succesul absolut la doborîrea lui Traian BĂSESCU. 
Aşa se explică şi retragerea, din NOIEMBRIE 2014, a lui PONTA. De frică, de mare frică. Tot de frică, bezmeticii puternici din fruntea SUA şi a UE, pun urechile la planul şoptit al lui TB, cum că doar GAŞCA lui (TB) le-ar fi fidelă, că doar aşa ar rămîne Deveselul în picioare. Ne putem trezi cu EBA preşedintă şi TB prim-ministru. Şi Elena a doua, viceprimministru. TOT CE E POSIBIL. Cu ajutorul SUA şi UE. Cu jumătate din România la Guantanamo. Cealălaltă jumătate, coruptă sau nu, bine mersi! Oricum, în altă variantă, cu Traian BĂSESCU uns Preşedinte (şi) în Republica MOLDOVA, tot cu susţinere EURO-ATLANTICĂ. Sau ceva pe la NATO, o funcţie de fugă, de spion acoperit. Şi nu vom şti niciodată ce s-a întîmplat în realitate cu flota şi cu economia României.
Atunci vom apela la lumea întreagă să salveze ROMÂNIA, inclusiv la ruşi şi la chinezi. De ce îi numesc BEZMETICI pe cei din SUA şi din UE? Că s-au aliat cu un comunist pîrît, cel mai rău şi mai inuman - mai rău-rău, un  RĂZBUNĂTOR. Altă explicaţie nU E...
Dar ce am eu cu BĂSESCU? Mi-e ciudă pe el că, după Gheorghe GHEORGHIU-DEJ, Nicolae CEAUŞESCU, Ion ILIESCU, Emil CONSTANTINESCU, Traian BĂSESCU, toţi comunişti-securişti, măcar el, Traian BĂSESCU al II-lea, măcar el, după ce s-a "rupt" de "comunism", să facă ceva demn de istorie, să facă măcar lumină în mizeria celor 25 de ani de post-comunism, măcar atît, cine a distrus ROMÂNIA, cine a distrus cele peste 2000 de intreprinderi româneşti etc. etc. ? Mi-e ciudă că şi-a irosit şansa. Cît poate să mai suporte un om de 70 de ani, trăind sub 7 dictaturi?... CUM POT ÎNGHIŢI AMERICANII COMEDIILE LUI Traian BĂSESCU, ajunse drame şi tragedii pentru unii? Exemplu: cum a dezavuat comunismul, pentru îmbrobodirea americanilor.., prostiţi, de rîsul curcilor.
MICROFOANE ÎN CABINETUL PRIMULUI MINISTRU, ca la mine acasă!? E peste poate!
TOŢI TIRANII AU SFÎRŞIT PROST, DE PROŞTI! 
Un spectacol trist, cu mascaţi.
 De ce scriu acest articol? Doi tirani mi-au omorît inima prin acelaşi om. DOI TIRANI MI-AU OMORÎT INIMA PRIN ACELAŞI OM! Sub ochii mei, a fost arestat tatăl meu şi eu am făcut facultatea, ca milogul, la cantină pe blat... De aia nu suport nedreptatea şi n-am încredere în nimeni, nici măcar în mult lăudata justiţie română, unealta tiranului, exasperat de soarta lui de după 22 decembrie 2014. Un om care şi-a irosit şansa. BĂSE!
ing. Savin BADEA
P.S. N-am scris nimic despre Nana... - căci pe... NANA am iubit-o.
ASTA E ŢARA PE CARE VREM S-O LĂSĂM COPIILOR NOŞTRI?
MINISTERUL DREPTĂŢII Se vor acoda graţieri şi recursuri extraordinare în cazurile de dreptate şi de nedreptate semnalate de copii. Pentru educaţie şi cultură vor fi organizate PROCESE LITERARE şi "POLITICE" (Istoria lui DACĂ) în cadrul proiectului ŞCOALA DE ROMANCIERI şi ŞCOALA DE LIDERI. (Vezi "Ministerul pentru Centre de Excelenţă şi Înaltă Tehnologie - activităţile ministerelor se vor întrepătrunde.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu