luni, 20 august 2012

ÎN ATENŢIA PREMIERULUI Victor PONTA, A ZIARIŞTILOR etc. CER DEMISIA DE ONOARE, ÎN BLOC, A MEMBRILOR CURŢII CONSTITUŢIONALE A ROMÂNIEI, 9 LA NUMĂR ŞI 9 LA CIFRĂ!

Prin termenul cifră se înțelege fiecare din caracterele grafice ce servesc la reprezentarea în scris a numerelor. Impropriu, termenul cifră este folosit destul de des ca sinonim pentru număr.
Termenul număr este o noțiune abstractă folosită pentru a exprima cantitatea. Numerele pot fi folosite pentru a comunica sau înregistra atât rezultatul unei numărări... etc.
Caracter grafic pentru cifre: Astăzi, cele mai cunoscute și folosite sunt cifrele zecimale, cunoscute și sub numele de cifre „indo–arabe” sau „arabe” (0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9), cifrele romane ( I, V, X, L, C, D, M), cifrele binare (0, 1) și cifrele hexazecimale (0 ... 9, A, B, C, D, E și F).
 Sursa: WIKIPEDIA (extrase)

NOTA MEA: Şi eu m-am exprimat cu "cifre" (a se înţelege "numere") şi am fost corectat de un comandor (colonel în marină). Ca inginer, am recunoscut că am căzut în eroare. 
Pentru a realiza o majoritate a votanţilor (jumătate plus unul) trebuie impusă obligatia de a veni la vot (şi nu impus un cvorum). Votul obligatoriu poate fi, volens-nolens, DA, NU sau ABŢINERE.  Cei care nu se pot exprima la vot (adică absentează) pot obţine fie o motivaţie, fie o amendă simbolică.
Am semnat o petiţie pentru a cunoaşte dezbaterea în timp real a şedinţei Curţii Constituţionale a României, prin transmisie TV, în direct - mîine, marţi, 21 august 2012, începînd cu ora 9.
După HOTĂRÎREA CCR, bună sau rea, cer celor 9 membri ai CCR să-şi dea DEMISIA DE ONOARE, în bloc, pentru încurcătura POLITICĂ în care s-au băgat, impunînd CVORUMUL LA REFERENDUM, în favoarea lui Traian BĂSESCU. Demisia poate fi motivată astfel, dar şi  necunoaşterea prevederilor Curţii de la Veneţia, Curte la care s-au şi plîns - pentru presiuni asupra lor - şi nu pentru consultări - poate fi o cauză de demisie.
Cu drag, lPĂCALĂ
Pentru conformitate, ing. Savin BADEA
P.S. Bara care arată că o semnătură nu aparţine titularului, ci unui împuternicit, este un "p" de la "pentru" - în stenografie litera "p" se înlocuieşte cu o bară scurtă, verticală. (l) Ca în imaginea de mai sus. AVIZ NEŞTIUTORILOR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu