luni, 20 august 2012

SĂ TRAG BĂŞINI! - ASTA MI-A MAI RĂMAS... "ŢARA ARDE ŞI BABA SE PIAPTĂNĂ"... (PAMFLET)


NOTA MEA: Acesta-i modul meu de a protesta la faptul că votul meu (cu DA)  a ajuns la mîna Curţii Constituţionale a României (CCR). Numai aşa mai pot pune presiune pe CCR. 
Căci votul meu, cu DA, simbolizează şi reprezintă SUVERANITATEA POPORULUI; şi toţi cei care au votat cu NU simbolizează şi reprezintă - şi ei - SUVERANITATEA POPORULUI; doar cei care au absentat de la vot au pus SUVERANITATEA POPORULUI în cui, şi-au bătut joc de obligaţia de a simboliza şi reprezenta SUVERANITATEA POPORULUI, dar mai ales aceia care au instigat la absenteism, la boicot.
Poate se aude şi la CCR. Şi-n public. Sper să se audă chiar şi pînă la WASHINGTON, la americani, la Philip GORDON şi Barack OBAMA; şi pînă la BRUXELLES, la unio-euro-europeni, la barosanul BARROSO and Co.; şi pînă la BUDAPESTA, la ungurii lui ORBAN; şi pînă la GUINESS WORLD RECORDS, dacă ce fac eu, în cel mai fericit caz, s-ar multiplica în tot poporul român. 
Acesta-i protestul meu împotriva celor care ne categorisesc CLICĂ DE NEMERNICI, pe toţi cei care am votat cu DA. Aşa ne numesc cîţiva cei care nu şi-au mutat fundul pînă la vot şi au tras băşini la umbra nucului. ŢARA ARDE ŞI BABA SE PIAPTĂNĂ!... Eu i-am numit "MOIAŢI ŢI-S POZMAGII". 
Ambele găşti se acuză că şi-au tras cîte o LOVITURĂ DE STAT. Cea mai grozavă lovitură de stat rămîne, totuşi, desigur, o băşină. Trasă spre opoziţie, gaşca Traian BĂSESCU, nişte pupincurişti! N-au fost la vot decît... TOŢI BENEFICIARII REGIMULUI BĂSESCU (cel mult 100.000-200.000 de directori, directoraşi, subdirectoraşi etc.) şi mulţi, mulţi LENEŞI. Nu dintre aceia definiţi aşa, în iarnă, de MRU. Dacă mai sînt şi români de mămăligă, fără să fi votat - prin neprezentare - ce pot eu să le fac? mă las păgubaş? NU! Trag o băşină! numai atît mi-a mai rămas: să trag băşini!... N-am vilă în străinătate, dar trag băşini. 
Ştiu una şi bună, o vorbă chinezească, mai de doftă: "DECÎT SĂ INTRE DOCTORUL PE UŞĂ, MAI BINE SĂ IASĂ BĂŞINA PE CUR!" Sănătate curată! 
Dar, vai!, trag, nu trag, băşini, şeful, pus în stare de suspendare, pune procurorii să intre pe uşă. Atît ştie. HALAL DEMOCRAŢIE, de kakao! În cinstea ei trag băşini!
Om fi 22 de milioane de băşinoşi? 
Nu daţi foc băşinii! - este o operaţie foarte periculoasă... Flatulenţa arde şi miroase a sulf. 
TREBUIE SĂ FACEM CEVA - NU MAI SUFĂR SĂ FIM IARĂŞI PĂCĂLIŢI - ca-n 2004 şi 2009 - cînd m-am păcălit, votîndu-l negativ pe Traian BĂSESCU, în dauna lui Adrian NĂSTASE şi Mircea GEOANĂ (în contra lui Ion ILIESCU, de fapt; umbra lor): 
Cine are curajul să ancheteze sub al cui DIKTAT s-a rezolvat remiza 50%-50%, dîndu-i cîştig de cauză lui Traian BĂSESCU? O fi SUA, o fi UE?... 
Şi eu, în naivitatea mea, întrebam retoric, dacă există vreo ţară în care să nu se fure la votări, dacă există democraţie autentică în vreo ţară? AIUREA!
Acum ştiu precis: există tupeu! există fraieri! există fraude! se mai găsesc şi nişte băşinoşi de folos, acolo... 
ŢARA ARDE ŞI BABA SE PIAPTĂNĂ!
PĂCALĂ (sau BULĂ?)
Pentru conformitate, B.S. (citeşte "be se")
(BADEA Savin, inginer)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu