• 0
    Share
Am văzut reclama lui Oreste și știind că e bun prieten cu un mare fan de-al meu căruia i-am cunoscut familia în profunzime, nu m-am putut abține și mi-am luat și eu.
La urma urmei, ce mai sunt în ziua de azi 250 euro pentru un alpha lister. Plus că mă protejează energetic la maximum, îmi aliniază chackrele și îmi adaugă minim 2 cm cubi de bioenergie telekinetică, pentru levitația penisului.
torser Mi am luat Torser
NOTA MEA: Încercînd să atrag atenţia unui om foarte grav bolnav (undeva la cap, lîngă ureche - probabil datorită efectelor telefonului mobil) despre binefacerile aparatului "TORSER", soţia acestuia m-a avertizat că aparatul este o cacealma, o minciună sfruntată, enormă batjocură, care ar aduce speranţe deşarte bieţilor bolnavi. Am replicat că reclama este susţinută în "FORMULA AS" şi în "ASUL VERDE" de către Oreste TEODORESCU ("Folosesc personal TORSER-ul şi m-am convins că este absolut necesar fiecărui om, în această viaţă plină de agresiuni tehnoinfoenergetice.") şi Generalul Emil STRĂINU ("Acest aparat reprezintă vîrful tehnologic în domeniul bioenergoinformaţional. Efectul lui este uimitor! Unic complex, incomparabil.") . Doamna a insistat în a fi CONTRA. Am rămas siderat, gură-cască. Îi rog pe cunoscători să scrie şi PRO şi CONTRA despre TORSER, un produs NEOTEK şi mai ales pe cei de la cele două reviste, pe Oreste şi pe Domnul General. Este o SPECULĂ, este o CONTRAFACERE sau este uimitor? Preţul este însă piperat.
ing. Savin BADEA
1. Eu am cumparat acest torser acum vreo 3 ani cu 7 milioane lei. Am plans si/am dat. Am vazut o reclama pompoasa la televizor. ESTE O MARE EXCROCHERIE, nu are niciun efect benefic. Nu va mai repeziti la astfel de produse.

2. Inainte de a cumpara Torserul m-am documentat foarte mult ,am citit cam tot ce am gasit despre el...si pana sa-l cumpar am avut o parere foarte buna despre el.Dupa ce l-am cumparat,o perioada de vreo 3 luni am simtit intr-adevar efectul Torserului(sau cel putin ce scria peste tot ca trebuie sa simti)-visam foarte frumos,imi aminteam cam tot ce visam,ma simteam odihnita,protejata,mai sanatoasa nu pot sa zic ca ma simteam pentru ca de felul meu am fost sanatoasa intotdeauna...nu plecam de acasa fara sa-l iau cu mine.Ma gandeam la Torser ca la un talisman.Prima oara cand l-am uitat acasa am avut un accident cu masina,chiar in fata blocului unde locuiesc.Dupa o vreme il lasam acasa intentionat sa vad daca chiar accidentul ala s-a petrecut din cauza lipsei Torserului sau a fost doar o intamplare nefericita.Cred ca totul sta in mintea celui care-l foloseste:daca-i dai importanta,atunci se vad rezultatele,daca il ignori atunci ,nu stiu.Si inca ceva,l-am dat pentru 2-3 zile la persoane mai in varsta care aveau probleme grave de sanatate(gen diabet,probleme de inima)si mi-au spus ca s-au simtit mult mai bine.Am observat ca sunt oameni care pur si simplu resping Torserul fara vreun motiv anume si fara sa stie nimic despre el...si bineinteles ca sunt alti oameni care-l iau in ras,asteapta sa se desfaca ,sa se faca mai mare.In fine,parerea mea e ca totul sta in mintea ta.Sper ca ti-am fost de folos si multumesc pentru vizita pe blog!(SURSA: Comentarii la

Cunoasterea este antidotul fricii!: Dispozitivul de protectie TORSER

mazgalici29.blogspot.com/2011/.../dispozitivul-de-protectie-torser.ht...)