marți, 28 februarie 2012

FRUMUSEŢI


NOTĂ: Toate articolele însemnate cu o inimă vă sunt dedicate Dvs. din inimă, din inima mea ciuruită! ing. Savin BADEA

Trei bărbați ajung în fața lui Dumnezeu și îl roagă să le împlinească câte o dorință.
Primul:
- Doamne, tot ce vreau eu este să îmi dublezi IQ-ul.
I se împlinește dorința și putea recita citate din Shakespeare, Dostoievski și alți mari scriitori.
Al doilea, auzind dorința primului, vrea să i se tripleze IQ-ul. I se împlinește și lui dorința,astfel că rezolva cu mâna dreaptă calcule matematice în timp ce cu stânga proiecta o nouă invenție ce ajuta la deszăpezirea drumurilor de pretutindeni.
Al treilea:
- Păi eu vreau să am un IQ cvadruplu față de cel de acum.
Stă Dumnezeu și se gândește, suspină adânc…
- Bine… și îl făcu femeie.
***
- Cum se cheamă un bărbat care nu ştie să folosească un prezervativ?
- Tată.

Frumusetea naturii - Marile feline


More PowerPoint presentations from Viorica Fulop 

   Dati clik pe o cifra si va aparea o imagine din Vatican, apoi tine-ti apasat mouse-ul si plimbati-l spre dreapta sa stanga, in sus si in jos;este o calatorie nemaipomenita!
http://www.vatican.va/various/basiliche/san_giovanni/vr_tour/index-en.html 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu