vineri, 24 februarie 2012

CITIT LA KREMLIN. BANC.

20 Februarie 2012
Eu unul sînt pentru o uniune economică, militară şi politică între TOATE STATELE LUMII, fără deosebire, STATELE UNITE ALE LUMII, cu respectarea SUVERANITĂŢII DE STAT. Nu organizarea lumii pe imperii, nici pe zone de influen ...

 
NOTĂ: Toate articolele însemnate cu o inimă vă sunt dedicate Dvs. din inimă, din inima mea ciuruită! ing. Savin BADEA

Un tip statea necajit pe un scaun la bar. Vine prietenul lui si il intreaba:
- Ce s-a intamplat cu tine de esti asa distrus?
- Iti amintesti de fata aia superba de care ti-am povestit data trecuta?Tipa nou angajata la firma?
- Da, da.
- Cea pe care numai trebuie sa o privesc si am o erectie puternica.... 
- Si ce s-a intamplat?
- Pai mi-am luat inima in dinti si am rugat-o sa iesim seara la o cina inoras si la ora 8 trebuia sa o iau de acasa.
- Si, si ??
- Pai ca sa n-o sperii din prima seara, mi-am legat p*** de picior si asaam plecat la ea acasa. Am sunat la usa si a aparut intr-o rochie mini cu undecolteu imens.
- Si ce s-a intimplat?
- I-am tras un picior in gura... 


A visitor from Romania viewed "MIRACOLUL IUBIRII: CÎNTAREA ROMÂNIEI" 9 secs ago 


 -Cum te numesti, Domnule ? 
- Petru Potopeanu. 
- Si ce lucrezi ? 
- Prepar pesti pentru pulverizat. 
- Bine, dar ce anume operatii faci ? 
- Pun pestele pe placi, potrivesc placile pe plite, pregatesc patru putini pentru pestele prajit, pulverizez pasta produsa, pun pe pungi. 
- Dar de ce vorbesti numai cu "P"? 
- Poftim ? 
- De ce vorbesti numai cu "P"? 
- Pentruca pot pronunta pe P perfect perceptibil. 
- Ei, asta e acum ! Pun ramasag ca la intrebarile mele vei gresi. 
- Primesc. 
- Pe cat ? 
- Pun prinsoare pe patru poli ! 
- S-a facut. Spune-mi ce-ti place sa maninci ? 
- Peste, pastravi, plachie, potirnici, prepar piftie piperata, pirjoale, pastrama, papricas, papanas, porumbei, pui pane. 
- Si ce vin bei ? 
- Pinot, pelin, porto. 
- Si ce desert ? 
- Placinte, prajituri, pepene, prune, pere, portocale, piersici. 
- Dar inghetata obisnuesti ? 
- Putin profiterole, parfait ( parve..). 
- Spune-mi cum iti petreci timpul liber ? 
- Primavara prefer plimbarile pe potecile padurilor, prin parcuri. 
- Dar vara ? 
- Pescuiesc. 
- Si iarna ? 
- Patinez. 
- Te pomenesti ca poti sa-mi spui o poezie cu litera "P"? 
- Pot.
- Asta nu o mai cred. Spune-o ! 


- POEZIA POETULUI PETRU POTOPEANU: * 
"Prin pustiuri, peste pietre,
Pasari, pilcuri pribegesc,
Parasindu-si puii proprii
Pe pamintul parintesc.
Prima pasare, pilotul,
Plescaia puternic pliscul,
Patina privind pamintul,
Pajistea, padurea, piscul."


- Bine ! Spune-mi textual ce i-ai spus nevestei cind ai plecat ? 
- Paraschiva papusico, pentru prinz presara putin patrunjel pe potirnichi. Pa! 
- Vad ca am pierdut. 
- Pardon, platesti patru poli pentru pierderea pariului. 
- Platesc. 
- Pune paralele pe portofel. 
- Inca o intrebare. 
- Poftim? 
- Ce adresa ai matale ? 
- Prelungirea Popa Petre 4, parter, plecind prin Pingari, peste pod.
"BASME DIN RUSIA" de Dimitry SAVIN (Toxel)
ROMÂNII AU (ŞI EI) TALENT! PROTESTUL MEU.

Les Contes et les Fables - Avoir la tête dans… - Les ...

La Polka




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu