miercuri, 21 martie 2012

LA 70 DE ANI DISTANŢĂ

RĂZBOI ŞI PACE. Cum arată ASTĂZI obiective devastate în cel de-al Doilea Război Mondial. GALERIE FOTO

de Mihai SCHIAU Postat la: 19.03.2012 18:21 Ultima actualizare: 19.03.2012 18:21

Fotograful amator Sergey Larenkov, din Sankt Petersburg, a realizat mai multe colaje impresionante, folosind imagini din cel de-al Doilea Război Mondial şi din prezent, scrie Daily Mail.
Larenkov a colecţionat fotografii din patru oraşe europene devastate în cel de-al Doilea Război Mondial - Paris, Berlin, Moscova şi Sankt Petersburg -, după care a călătorit în fiecare dintre aceste oraşe, pentru a imortaliza aceleaşi locuri, în prezent. După un an în care a călătorit, el a realizat colajele pe calculator.
"În timpul războiului, bunicii mei, originari din Sankt Petersburg, şi-au protejat oraşul de inamici. Am început să colecţionez cărţi poştale şi fotografii din vremea aceea. Aşa că m-am întrebat cum arată respectivele oraşe astăzi. Colajele mele arată diferenţele dintre viaţa în cel de-al Doilea Război Mondial şi cea de astăzi. Îmi ia cam o zi să fac un colaj", a mărturisit Larenkov.
BERLIN
PARIS. În fotografia de acum peste 70 de ani apare chiar Adolf Hitler
MOSCOVA
SANKT PETERSBURG
SANKT PETERSBURG
BERLIN
SANKT PETERSBURG
SANKT PETERSBURG
SANKT PETERSBURG.

SURSA: GÎNDUL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu