vineri, 30 martie 2012

STATELE UNITE ALE LUMII - CEL MAI HARNIC FAN AL MEU - IATĂ CE CITEŞTE

Asemănătore mai degrabă cu un monstru dintr-un coşmar, pisica don sfinx este descrisă ca fiind foarte prietenoasă şi jucăuşă. Aproximativ 100 astfel de exemplare de pisici au fost prezentate la o expoziţie în Bishkek, Kîrgîzstan. (MEDIAFAX20)

NOTA MEA: Un fan din SUA, probabil român, din Mountain Wiev, este cel mai harnic cititor, pe acest blog (l-aş ruga să lase un mic comentariu). Poate fi chiar GOOGLE - la sediul central. CIA, FBI? Pe locul 2 este cineva din Polonia, din Varşovia. În 2009, odată, 1-2 săptămîni, pe blogul meu, OLTENIADA, am avut - zilnic - cîte 150 de japonezi interesaţi de OZN-euri (şi doar 4o de români). Motivul: soţia primului ministru japonez ar fi fost în vizită pe un OZN. Savin BADEA (vezi şi la sfîrşitul articolului).

MOUNTAIN WIEV

" MIRACOLUL IUBIRII: ÎN SFÎRŞIT! - "RABLA" SE PUNE ÎN MIŞCARE!"

Mă mai citesc, întîmplător sau nu, şi "mărimi la vîrf" din: Tunisia, Federaţia Rusă, SUA, Uniunea Europeană, Brazilia, România, Republica Moldova, Germania etc. - cineva important, probabil:
 United States hit:

" No page title available "
 Germany hit: 

" MIRACOLUL IUBIRII: FAŢA ŞI REVERSUL - PICTURĂ PE CORP.
 Brazil hit:


" MIRACOLUL IUBIRII: ianuarie 2011"
" MIRACOLUL IUBIRII: ianuarie 2011"
 Tunisia hit: 

" MIRACOLUL IUBIRII: COLEGII MEI DE FACULTATE (1960-1965) (11)"
 Europe hit: 


" MIRACOLUL IUBIRII: EXPERIMENT (9) "NOROCUL CE MĂ MAI ŢINE!""
  Savin BADEA
Brasilia, Brazilia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu