sâmbătă, 24 martie 2012

PRIMESC PE e-MAIL...(9) O GLUMĂ DE LA NENEA Mircea CERCELARU COMBINATĂ CU O GLUMĂ DE LA Radu SĂNDULESCU

Hello.

Are you looking for a bride? Maybe I'm the that interest you! My name is Julia and last name is Vasilyeva. I live in Khabarovsk. I am a beautiful "kitten" with high sense of humor. You can see for yourself in my photos. I am 28 years. I have a good education and a profession favorite. I have the variety of interests and hobbies. I am interested in music, books, mathematics. I have short hair and brown eyes and would love to correspond with good man. Oh, I can speak for hours about my ideal match and how I see relations with my true love.
If you dream you meet me then contact me http://dafs.webs.com/?jT=11 communicating with me is easy and interesting and you will never be bored with me.


Sunteţi în căutarea pentru o mireasa? Poate eu sunt de interes pe care tine! Numele meu este Julia si numele de familie este Vasilyeva. Eu locuiesc în Khabarovsk. Sunt o frumoasa "pisicuta" cu înalt simţ al umorului. Puteţi vedea pentru tine, în fotografiile mele. Am 28 de ani. Eu am o educaţie bună şi un favorit profesie. Am varietate de interese şi hobby-uri. Sunt interesat in muzica, carti, matematică. Eu am părul scurt şi ochii căprui şi-ar plăcea să corespundă cu omul bun. Oh, eu pot vorbi ore în şir despre meciul meu ideal şi cum văd relaţiile cu adevărata mea dragoste.
Dacă visezi te cunosc sa ma contactati, apoi mi-http://dafs.webs.com/?jT=11 comunica cu mine, este uşor şi interesant şi nu vei fi plictisit de mine.

O fi asta? 

Yomi Kim Hunter. Aceasta frumuseţe este din mama Koreana si tata American.
Description:
45E4D7C7-4706-4E48-93DE-45A2AE87FBE9
Description:
8B21C31E-A1E4-495F-812E-EBDD1B515234
Description:
2A996459-CAAC-4658-9DCA-29712F3FCD2E
Description:
C717E48E-491C-4B35-B38D-00A99D5E510A
Description:
22353602-DF65-4CEC-AAC5-DC3C896B4129
Description:
D3D89C1B-7508-41EC-8FB7-9E25E90AAC9C
YOMI KIM A FOST VOTAT(A) CEL MAI FRUMOS BARBAT DIN ASIA .
DA, ESTE BARBAT !!!
Montaj: Savin BADEA

CITESTE IMEDIAT SI TRIMITE TUTUROR CELOR PE CARE-I CUNOSTI! Cineva trimite un mail care contine niste pantofi rosii care danseaza (sau fara pantofi). E o muzica foarte frumoasa. In mail, sunt oferite multe cintece. NU DESCARCA NIMIC! *Este virusul Kleneu66!!! * Daca faci imprudenta sa-l descarci, in 2 ore harddiscul tau va fi curatat si distrus.Acest virus a intrat in circulatie ieri si nu este inca un antivirus pentru el. NU DESCARCATI SUB NICI O FORMA !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu