sâmbătă, 24 martie 2012

UN ROMAN PALPITANT: CAZUL Mihail BOLDEA

INTERVIU ÎN EXCLUSIVITATE PENTRU GÂNDUL. Mihail Boldea: "Am intrat pe internet acum şi am văzut declaraţiile lui Băsescu. Nu trebuie să mă caute ei pentru că vin eu"

de Clarice DINU Postat la: 23.03.2012 18:30 Ultima actualizare: 23.03.2012 19:52
INTERVIU ÎN EXCLUSIVITATE PENTRU GÂNDUL. Mihail Boldea: "Am intrat pe internet acum şi am văzut declaraţiile lui Băsescu. Nu trebuie să mă caute ei pentru că vin eu"
"Sunt eu, sună-mă pe numărul ăsta".
Era ora 17.47, când am fost apelată de la numărul +254xxxxxxxxx, cu prefix de Kenya, de deputatul Mihail Boldea, dat de ieri în urmărire internaţională, la cinci zile de când a plecat din ţară.
L-am sunat în câteva secunde: "Ce faceţi? Unde sunteţi?"
"Nu sunt în Kenya, sunt în Congo. Am venit cu avionul în Kenya şi am plecat cu maşina în Congo. Am intrat pe internet acum şi am văzut declaraţiile lui Băsescu. Nu trebuie să mă caute ei pentru că vin eu", a spus Boldea.
L-am întrebat dacă a fost o decizie bună aceea de a pleca din ţară. "Sunt un om liber. Pe 16, m-am dus la DIICOT i-am zis procurorului că plec şi mi-a zis pleacă. M-au mai chemat şi pe 23 decembrie şi pe 24 am plecat la schi", a răspuns el.
"Dar aveaţi programată...?".
"Aveam programată dinainte plecarea, dar nu m-a întrebat nimeni", a adăugat.
"Sunt în Congo. Vin singur în România săptămâna viitoare. Îmi caut bilete. Nu se poate aşa ceva. Ce fac familiei mele... Tatălui meu, fratelui meu. Este un circ. În dosar nu există niciun prejudiciu", a continuat el, adăugând că imobilul pe care l-a donat tatălui său era cumpărat din 2005.
"De ce aţi plecat. Nu ştiaţi că o să ceară...?", am intervenit.
"Nu, nu ştiam. O măgărie, făcută de Roberta şi de Buda. Trebuiau cinci zile, să mă cheme şi pe mine (la comisia juridică-n.r.) Este un circ tot dosarul ăsta. Despre ce vorbim? Falsuri? Este incredibil ce se întâmplă. Nu se poate aşa ceva. Hotărârile judecătoreşti bune, nu contează că un judecător le-a analizat. E un circ ce se face la televizor. Voi veni eu, nu să mă caute ei" , a mai spus Boldea.
Convorbirea s-a încheiat după 8 minute.
Clarice Dinu este editor al ziarului Gândul
Intră în comunitatea Facebook Gândul, locul unde ziarul vorbeşte cu tine

Cum scapi de Facebook Timeline fără bătăi de cap ? Vezi aici!  

EXCLUSIVITATE. Stenograma convorbirii dintre preşedintele României şi preşedintele Kenyei

de Lelia MUNTEANU Postat la: 25.03.2012 12:06 Ultima actualizare: 25.03.2012 13:19 Traian Băsescu: Am onoarea să vă salut. Preşedintele României la telefon.
Mwai Kibaki: Mă bucur să vă aud, domnule Ilieskuyu…
Traian Băsescu: Sunt Traian Băsescu!
Mwai Kibaki: Vă rog să mă iertaţi, domnule Băseskuyu. N-am ştiut că la dumneavoastră preşedinţii se schimbă atât de des. Sunt onorat să vă urez tradiţionalul  “We muega umuthi”!
Traian Băsescu: Permiteţi-mi să vă urez , la rândul meu, „Să trăiţi bine”!
Mwai Kibaki: Cu ce vă pot fi de folos, domnule preşedinte?
Traian Băsescu: E o problemă de maximă importanţă strategică. ..
Mwai Kibaki: Mi-am închipuit. Cum spunem noi pe-aici: crocodilul nu sare degeaba din râu...
Traian Băsescu: Pe teritoriul excelenţei voastre se află un deputat român, fost fruntaş al Partidului Democrat Liberal Portocaliu, membru în Comisia specială comună pentru dezbaterea pe fond şi în procedură de urgenţă a Codului penal, a Codului de procedură penală, a Codului civil şi a Codului de procedură civilă...
Mwai Kibaki: Un om deosebit, într-adevăr. L-am primit cum se cuvine, avem mare grijă de el. L-am hrănit pe săturate: i-am dat fu-fu, n’kongo, moambe, tembo, ugali, mukimu, simba, pili-pili. I-am fi dat şi koko, dar n-am prins. Azi o să-i dăm moloko, fiindcă e dezlegare la antilope. Momentan îi facem vânt cu nişte frunze de palmier.
Traian Băsescu: Tocmai asta e, că aş vrea să-i faceţi vânt în România.
Mwai Kibaki: Aşa de curând? Nici n-am apucat să-l ducem la o vânătoare de jabiru...
Traian Băsescu: Domnule preşedinte, Boldea e un infractor sinistru, un evazionist periculos. Un corupt!
Mwai Kibaki: Un corupt? Hm.
Traian Băsescu: Nu ştiu dacă în Kenya există corupţi...
Mwai Kibaki: Avem o ţară bogată, nu ne lipsesc. Şireţi ca nişte hipopotami! Am auzit că în România corupţii sunt traşi în ţeapă.
Traian Băsescu: Mda. Parţial. În Kenya cum îi pedepsiţi?
Mwai Kibaki: Îi speriem cu Mau-Mau!
Traian Băsescu: N-am putea încheia un acord bilateral? Excelenţa voastră îmi trimite un Mau-Mau şi eu vă dau o ţeapă...  
Lelia Munteanu este senior editor al ziarului Gândul
 
SURSA: GÎNDUL
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu