joi, 15 martie 2012

AM AJUNS ŞI LA 70 DE ANI - UN VIS ÎMPLINIT - 15 MARTIE 2012 - ALBU' CA OMĂTUL

Gica Petrescu - Am iubit doi ochi albastri

Asculta mai multe audio diverse

La 1 an, cu părinţii, Constantin şi Angela BADEA
TORTUL DE 70 DE ANI.


Savin BADEA (70)



http://olteniada.weblog.ro/ 

CITIŢI: De ce STATELE UNITE ALE LUMII?

Savin BADEA - CÎNTAREA CÎNTĂRILOR

Savin BADEA - CĂLIN NEBUNUL - poemul meu (integral...

MOARTE ŞI GER, POLITICĂ ŞI DELICATESE... TOTUŞI, ... 

DEVENIRI. CE-AU FOST ŞI CE-AU AJUNS! CONTEMPORANII MEI... 

MOTORUL ECONOMIC AL SOCIETĂŢII INTELIGENTE

SOCIETATEA DE CONSUM - Anexa la MOTORUL ECONOMIC

O zi buna, Savin Badea!

15-3-2012
... si azi e o zi minunata

www.ozibuna.net - Bucura-te de viata *** Bun venit la doza ta zilnica de optimism si buna-dispozitie

15 martie

Foto: Stephen Heron | Flickr.com
Foto: Stephen Heron | Flickr.com
“Ne plângem de gazul de eşapament al maşinilor. Dar, oamenii nu fac nimic altceva decât să otrăvească atmosfera spirituală cu gaze toxice: prin gândurile lor necurate, prin sentimentele lor de ură, de gelozie, de furie, de senzualitate. Tot ceea ce mucegăieşte şi putrezeşte în om, ca gânduri şi sentimente necurate, produce degajări de gaze urât mirositoare şi asfixiante. Mereu acuzăm maşinile, dar oare ce înseamnă maşinile, pe lângă cele şapte miliarde de fiinţe neştiutoare, care nu au învăţat niciodată să-şi stăpânească viaţa interioară?”
O.M. Aivanhov

“Dacă tu crezi că vei reuşi, atunci vei vedea oportunităţile. Dacă tu crezi că nu vei reuşi, atunci vei vedea obstacolele.”
Wayne W. Dyer 

- Marie, dacă ai câştiga 100 milioane la Loto, m-ai mai iubi?
- Da Ioane, şi  mi-ar fi foarte dor de tine! 
DE LA "O ZI BUNĂ!"  
MULÎUMESC!
 

Savin Badea - un pixel vioi (din 1942) - ro-image

SINGURUL MEU INTERVIU SCRIS:

Savin Badea - un pixel vioi (din 1942)

Dec 15th, 2008 | By admin | Category: 22.ooo.ooo pixeli/pixels
 La ro-image , noi ” o facem de drag ,ignorand vremurile care , in jos ne trag.” vorba poetului . Care este mobilul tau ?
Am avut auto-mobil. Azi merg per-pedes. În prezent nu mă mai mobilizează nimic, decît dragostea de viaţă şi de semeni - din viaţă mi-a mai rămas puţin şi nu mă mai bagă nimeni în seamă. Totuşi!: vezi pe blogul meu APEL, eticheta OLIMPIADELE MELE. Sînt bogat prin ce am strîns în mine.
ro-image.eu se vrea un site apolitic si non-profit , avand ca scop promovarea imaginii Romaniei prin promovarea romanilor . Cat de mult inseamna asta pentru tine ?
Non-profit - poate - dar apolitic, ba! Nu există nimic în afara politicii, nu fiţi fazani Promovarea românilor e o idee bună, dar în ce mă priveşte e tîrziu: m-am auto-promovat pe tot mapamondul, pe ici pe colo. Mi-ar fi plăcut şi mie să fiu celebru, dar mai de mic. Pe boşorogi cine-i mai bagă-n seamă? Un motto:” Învaţă de la toate şi fă ca Dumnezeu- o lume, dar mai bună, divin de bun , mereu!” Aş fi vrut să construiesc o societate inteligentă în România şi în lume, prin microrevoluţii, dar cu o floare nu se face primăvară!
Imaginea Romaniei este astazi formata din clisee . Da-mi un cliseu de spart aceste clisee !
Din păcate, o mare parte din omenire e proastă rău!, adică incultă, pentru că nu s-a făcut mai nimic pentru cunoaşterea reciprocă a popoarelor, şi mai ales a poporului român, în ultimile 5 decenii. Limba moldovenească şi Republica Moldova - iată clişee de spart, unde prostia omenească are rang de stat! Care Dumnezeu a inventat două Românii?
Noi vedem Romania in 22 de milioane de pixeli . Tu cum vezi pixelul tau ?
Aşa cum arată aportul meu (original) de pe blogurile mele OLTENIADA, MIRACOLUL IUBIRII, OCHI ALBAŞTRI, DANTE ALIGHIERI - DIVINA COMEDIE, Savin BADEA (ziare.com) şila cenaqclurile ATHENEUM, Canada, saitul PRUTEANU şi POEMELE DE LÎNGĂ NOI , România. Aş vrea mai mult, dar destinul îmi pune contre.
Promoveaza-ti Romania ! Promoveaza-te ! In cel mult trei randuri .
România este cea mai frumoasă ţară de pe Pămînt - n-are rivale, nici Elveţia, nici Canada, nici…Eu m-aş fi vrut scriitor profesionist, mai ales poet, pictor, arhitect, actor de cinema, preşedinte de republică, inventator, filozof - n-am rămas decît un amator.Sînt decît inginer în prepararea minereurilor şi a cărbunilor, dar acum nici asta nu mai sînt, nimeni nu îmi mai bagă în seamă priceperea. Măcar citiţi-mă!
Savin BADEA

http://olteniada.weblog.ro/





Salut!
 
Salut savinbadea,
Noi, cei de la Trilulilu, ştim că azi e o zi specială pentru tine.
Tocmai de aceea, iţi urăm un sincer LA MULŢI ANI şi să ai o zi plină de surprize.. trilulilu!:)
Încă o dată la mulţi ani şi iţi mulţumim că eşti trilulilu!

Ca şi cadou îţi dăm 200 de crocozauri. Click aici ca sa vezi ce poti face cu ei

Gaşca Trilulilu

CADOU DE LA UN PRIETEN (ROMÂNII AU TALENT):



În ziua cînd m-am născut eu,15 martie 1942: (din păcate, s-au întîmplat crimele războiului)

    Doamne, în ce lume m-am născut! 
    O LUME BEZMETICĂ CONDUSĂ DE LIDERI BEZMETICI!
    Şi aşa, timp de 70 de ani!
    Savin BADEA 

    VIDEO de mai jos ne învaţă că "DACĂ DRAGOSTE NU E, NIMIC NU E!" 
    "Eu, Extraterestrul."


      Niciun comentariu:

      Trimiteți un comentariu